Bilder å filmer arvika -10

Här kommer lite bilder å filmer från arvika, som för övrigt var hur bra som hälst trots regn å lera. och lite för mycket gubbfylla för mig å johan w. Men lite sol hade vi för johan blev big pink haha.



Johan lite bajsnödig på väg mot badhuset





Johan å jag kollar på Den svenska björnstammen hur bra som hälst




Lenka lika bra som på hultan förra året





Å sen hade vi teddybears som va rlite bättre på Siesta men men.



Malin på väg till arvika



Det regnade när vi kom fram



Medans det regnade började vi göra en tröja till mig



Malin kissar i regnet



Såhär fin blev tröjan sen. å vädret blev med finare



Satte upp lite afficher



Tetra gjorde en slips till oskar



Anns as sa aaa



På väg å bada vilket tog typ 6 timmar, med massa omvägar



oj kola vad dom hade på tyristbyrån på smålands hyllan hihihi



Har badat lite



Johan hittade en fin bekini i en buske haha






Jag finklädd/festival klädd



Sen helt plötsligt var detfyfäkerier



Jag å johan backstage, för vi fick V.I.P band av håkan =)



Johan bajsnödig när vi är på väg till simhallen, efter som det började regna



Smyg grogga lite i omklädningsrumet



Simhallshäng medans det ösregnade ute



ett skepp kommer lastat med grogg



Johan knullade en hink å gillade det






Jag blåste upp en kondom på huvudet å fick snor i hela ansiktet, men vad gör man inte för lite stämning i campet




Så här går det när man gå ri flipflopp i leran



Träffade Jennie Adén med



Lite häng i bagestage, johan fick dricka läsk för han ska köra sen hehe



Jag chillar i V.I.P:en



Söndagen å hemdags. jonas symparti visat kalsingarna med tetra



Väntar på att Håkan sak hämta oss.

Arvika var fint, nu siktar vi in os spå nästa festival.


Nu är ju den stora frågan om man kommer att tag sig till Ctrl-alt-dance festivalen i köpenhamn nu till helgen. Behöver lite folk så vi kan fylla en bil, ingen sugen?

På åter seenda Kram Torsten

Kommentarer
Postat av: malle

hahahahahahhaha fyfan vad roligt vi hade

2010-07-20 @ 09:08:24
URL: http://doeihelvetet.blogg.se/
Postat av: johanna

hahah najs bloggg. såg nog dig på popadelica och siesta iår. ^^

2010-07-22 @ 17:15:48
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: torsten

Tack. kul att du gillar den. va rnästan nära på at tlägga ner ett tag

2010-07-22 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0