Festivaler

Hej allihopa om det nu är någon som läser detta.

Jag har ju tyvärr legat på latsidan vad det gäller blogandet. sorry.

Vi får börja där vi hördes sist. Det var midsommarfestivalen. kan bara säga att den var super lyckad. bra stämning lagom med folk (ca500)
Det bästa var Janne biltjuv spelningen. där jag å filip var förgrundsdansare. det var super lyckat. se klippet




Jag å Jan


Stångresning. var sådär med hålkännslan


Tröt rökare i campet


Midsommar får avslutas med harly å tetrta. tack alla för en super midsommar



Sen veckan som vatt hade jag semester för att åka till hultsfred. Men som ni alla troligen vet så gick dom i konkurs. så jag var ute på lite andra äventyr. men lyckades landa i Hultsfred Torsdags kvällen, för fan vad gay campet hade drat ihop lite folk å bildat lite festival. så jag minglade runt där ett tag. satte även upp lite emmaboda afficher. Umeå campet var även dom där med. Men åkte hem på natten sen för tjejen ville inte sova tält.


CC å jocke från fan vad gay campet. även jocke som varit med å sett till så hultsfred blev av ändån


Hängde lite i skånecampet


Hängde upp lite emmaboda afficher. hade tyvärr bara S i bilen


Träffade lite trevligt folk. som jag tydligen träffat inna någon gång.


Några hade gjort en grav till festivalen


jon från fan vad gay


Umeå campet


Sen hade vi hawaii scenen som hultskrig stod för



Och nu på torsdag ska jag åka till Arvika lite sådär oplanerat :) Men det blir nog super kul.

Sen nästa helg är det Ctrl alt dance festivalen. Men dom har ju tyvärr flyttat till danmark. Men hoppas på att få ihop folk så vi fyller en bil å kan åka ner. Vilka är sugna? Annars får jag väl åka ner själv

På återseende Torsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0