nu är klockan snart 20 i 2 å jag har lyc...

nu är klockan snart 20 i 2 å jag har lyckats att komma ner i min sovsäck. Är sjukt kallt i kväll. Men har haft massa kläder på mig. Har precis sett teddybers alltså första spelningen jag var på för denna festivalen. Å dom var skit bara jävla bra show! Dagen i dag har varit relativt lugn. Jag vaknade "nyckter" å sen drog vi till stan. Å köpte virke. Sen jävla började det regna å skit. Men lite grogg har man i alla fall fått i sig. Å nu när man glider runt på festivalen är det som alltid efter 2dagar att massa folk känner igen en! Var någon som sa att jag lyckats fasna i någon skåne tidning haha alltid trevligt. Imorgon då jävla blir det fest igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0