Popadelica -10

Årets första festival är nu till ända.
Har hunigt vara hemma en dag å tatt igen sig lite.
Popadelica är ju bara en endagasfestival. Men Jag räzz didde å Johan åkte upp redan på fredagen å firade valborg, vi mötte upp malin i jönköping. Så natten mellan fredag å lördag blev det tältning, på en fotbollsplan vid en skola. alltid lika mysigt att sova i tält.




Sen blev det lördag å äntligen dags för festival.
Vi började supa tidigt å drog i gång premijär spelningen med den nyrenoverade lådan. å spelade för alla som stod i kö.


ser ni oss i mitten? kön slingrar sig runt oss



Årets första band =)


Å sen var ju festen igång. man minglade runt som vanligt. såg bara en låt på Hästpojken. Var på en pizzeria där dom slängde min pizza =( men fick en ny. Sen som vanligt får jag alltid köra, så fick sluta dricka tidigt på kvällen. å då kännde man hur jävla kalt det var ute.
Träffade som vanligt sångaren i Barcelona


Hans fotograf tog lite bilder på oss.



Kvällen försvan fort, å det var ingen som orkade sätta upp tältet så blev att sova i bilen.





Å här kan ni få lite andra bilder från festivalen:



Emmaboda




Ja eller det blev mest bilder från utanför hehe.
Då är nästa festival om en knapp månad.
så bara att börja peppa puss

Kommentarer
Postat av: pepp.

fast alltid kör du inte, för jag får ta en runda eller två ibland oxå,)



tack för en mysig helg! ses på fredag! .)

puss

2010-05-03 @ 10:18:17
URL: http://maulinpepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0