då börjar vi som vanligt sitte å tar morgo...

bild0042 (MMS)

då börjar vi som vanligt sitte å tar morgon bajsen denna gången på en nästan trasig men äkta bajemaja haha å dricker en morgon öl denna gången en 7,7 haha fast nu spyde jag lite med fan ja vi kom hit i går runt halv 10 å där jag ska hämta min biljet stängde vid 9 men efter typ 1-2 timmar när dom stora grabbarna pratat med varandra fick den lilla killen med propeler komma in. Å fan vad man saknat hultan, dom har öppnat delar av det gamla området igen. Fick träffa några från fan vad gay igen jävla najs. Sen gick man runt å spelade brum brum bandet med blandat resultat haha sen framåt 5-6 tiden blev det för kallt å folk tomt så ja mig. Men som ni ser på kortet hoppas jag så är inte madrassen upp blåst ännu fan. Nä nu ska jag försöka få ner ölen utan att spy hörs sen bloggen kyss torsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0