just nu ligger jag i tältet å det är varmt...

just nu ligger jag i tältet å det är varmt å jätte fint väder. Går dagen var najs. Började med att jag inte pallade grogga mer så blev dricka ren sprit å vatten. Vi fixade batteri å spelade med lådan, körde dans stopp. Å när alla går runt stolar å när musiken slutar ska man sätta sig. Var rätt festlig. Sen hade jag lite egen lådfest när dom andra var på spelning. Sen sent på natten var vi inne på området å åt massa god mat. Fick äta det sista dom hade kvar i grillståndet gratis, jävla najs. Men nu blir det att vänta på att bli nykter å sen köra hem å äta en najs pizza eller så. Sen är det en vecka kvar till emmaboda wiii då blir det fest igen kyss torsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0