Säljerydsfestivalen

Lite samanfattnign nu då, ska försöka få upp någon bild med, vatt lite snålt med det, men så drygt att ladda upp till blogen.
I Lördags, fick vi lite spontant för oss att åka till Säljerydsfestivalen, var festivalens sista dag, tror den hållt på i typ 9dagar. är typ någon typ av hippifestival, men med väldigt blandad musik. < /br>
Det blev jag Räzz Hjlmis, Kuk-David och viktor som åkte dit hämtade upp matilda i växjö med.

Var jävligt mysigt där i alla fall, med lite bodar å gångar på åkerna å scener.
Såg ett bra band typ blippblop band, skrattatack, röjde så hårt där att jag fick deras skiva =)

På kvällen/natten/morgonen var det mysigt med eld å så, tror vi/jag var uppe till 6 tiden, sen sov jag i bilen dom andra sov i ett 2-mans tält bakom bilen hahaha.

Idag har jag värdens träningsverk i över kroppen. kan vara för att jag hängde i det lilla taken som var över skratattak på deras speling haha.

Men nu har jag idag å i morogn på mig att återhämta mig innan räzz å jag drar till hultsfred. Vi funderar på att åka på natten mellan tisdag å onsdag, Jag jobbar ju eftermiddag mån-tis. får se hur det blir med med.
Frame på pakeringen där vi hade lite förfest
sitter i någon bord/hönshus, lyssnar på någon dj- som spelar typ jassmusik.
å david leker med bocken, sen tyckades han tappa bort sin iPhon men kom hem med ett grytlock i ställer?!
skratattak, se vi har pyntat lite med emmaboda flyers hehe
Elden
Min bil å grabbarnas 2 mans-tält haha
och såhär kul kan man ha när man väntar på att hjalmis ska bli nyckter nog att köra hem haha
Så detta var lite av säljerydsfestivalen.
Å som sagt på onsdag blir det Hultsfredsfestivalen! ses vi där? kyss Torsten
p.s. å som vanligt har ni alla bilderna på Facebook och bilddagboken d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0