Roskilde

I morgon bär det av mot roskildefestivalen, med Räzz, DonDidde, Millan och Hivegis.

Så nu är man i full gång med att packa, fast man packat festival väskan så många gånger innan så vet man änu aldrg riktigt vad man ska ha med sig. Denna gången ska vi åka tåg med, annars brukar det vara bil, så blir lite mer slimad pakning, men man ska vara i väg i 11 dagar denna gånge, så inte så bra combo när man ska ha slimad packning.


Har i alla fall köpt ett nytt lite mindre tält, alltid något.
Har även spelat in ett nytt band till bandaren, då dom banden jag spelade på siesta var från -07 å -09 hehe.
sen har jag även gjort ett band med bara, "brumm bruuumm brumm" i 90 min hehehe


Ska testa med om det går att sms blogga från min stöt å vattentåliga festival mobil, lite senare. sen är det ju en annan sak om jag kommer ihåg att uppdatera hehe, å om man har batteri på mobilen.


Nä nu ska jag fortsätta med packningen.


Men vi ses på Roskile?!
Kyss Torsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0