Armband

Ja nu är festival sommaren över =(
Så tyckte det var dags att klippa av sig armbanden, började bli jobbigt när man duchade å så.
Har haft armband på armen sen typ -05. Men -05 -06 har jag klippt av allteftersom för dom satt lite tajt i början.
Men nu tyckte jag att det var dags att ta bort alla. Vuxen poäng?



Här har ni en för å efter bild.



Här är alla armbanden jag hade på armen, några fick jag av utan att klippa =)



Å här är alla armband jag haft på armen totalt

Sen får ni en liten film när jag klipper dom också



Så där ja, får se om vi ses nästa sommar, eller vem vet kanske tidigare?!
Puss på er ni få som läst /Torsten

p.s. funderar på att söka till Big Brother, men jävla massa man ska skriva, så om någon är sugen på att söka åt mig så gör det!!! HÄR d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0