Popaganda

Var på popaganda för någon vecka sen nu.
Men var bara inne två gånger typ å kollade på något band å så säkert, vi hängde lite utanför också.
Var på Färgfabriken en kväll med, hade VIP =)
Men mest hade jag annat för mig när man var i huvudstaden hehe.
Men här kommer lite bildet i alla fall.
Räzz å Joakim, vi förkrökar i parken utanför
här sitter vi å tjuvkollar fast vi har armband hehe
Jesper joakim räzz joakim å joakim
Räzz å jag
Säkert

Så nu är festival sommaren över =( känns lite tomt men ändå skönt på något sätt.
Kommer komma upp film å bilder när jag klipper av mig alla mina festivalarmband, jävla tungt alltså. Men dom började bli jobbiga när man duchat å så!
i kväll tror jag jag får upp det kanske!!
så på återseende kyss Torsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0